Kariera w Corning HTL – Wymarzone miejsce do pracy!

Sukcesy Corning HTL są możliwe tylko dzięki zaangażowaniu naszych pracowników. Wprowadzenie naszych wyjątkowych produktów na rynek wymaga silnej motywacji, innowacyjności, elastyczności i błyskawicznego poznawania rynkowych trendów. Siłą, która stoi za naszymi codziennymi zadaniami, są życzenia naszych klientów. Codzienny kontakt z produktami i wymogami rynku to charakterystyczna cecha pracy w naszej firmie.

Dynamika, otwartość wobec zmian, entuzjazm dla wspólnego celu i międzynarodowe otoczenie – to specyfika naszej pracy.

Nieustannie podejmujemy kroki w kierunku tworzenia wysokiej jakości środowiska pracy, w którym ludzie są szanowani jako jednostka i nagradzani zarówno za indywidualną jak i zespołową pracę.

Obecnie poszukujemy:

Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

Twoje zadania:

  • Wykonywanie napraw serwisowych urządzeń laboratoryjnych w siedzibie firmy,
  • Sprawdzanie poprawności działania sprzętu zgodnie ze standardami serwisowymi,
  • Kontakt z klientem w celu realizacji zlecenia serwisowego,
  • Komunikacja z działami obsługi klienta i innymi placówkami firmy w ramach wsparcia technicznego (głównie w j. angielskim),
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej dotyczącej wykonywanych działań,
  • Prowadzenie raportów z przeprowadzonych napraw serwisowych.

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane elektroniczne, mechatroniczne, elektryczne lub pokrewne),
  • Dobra znajomość zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem urządzeń,
  • Dobra znajomość zagadnień z zakresu elektroniki i elektrotechniki,
  • Doświadczenie w pracy serwisanta sprzętu laboratoryjnego/medycznego lub drobnego sprzętu AGD,
  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Mile widziane aktualne uprawienia elektryczne E1, E2 (eksploatacja i dozór).

Mile widziane:

  • Znajomość podstaw elektroniki.
  • Znajomość podstaw programowania.
  • Znajomość zagadnień dotyczących technologii wtrysku detali z tworzyw sztucznych.
  • Znajomość zasad zarządzania projektami.
  • Biegłość w obsłudze narzędzi Office takich jak Excel oraz PowerPoint.
  • Umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych takich jak szkolenia w firmie, prezentacje na konferencjach telefonicznych itp.
  • Znajomość rozwiązań inżynieryjnych zwiększających poziom bezpieczeństwa pracy z maszynami.

Zapewniamy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w siedzibie firmy,
  • System premiowania,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego,
  • Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa).

Aby zobaczyć pełne ogłoszenie kliknij tutaj.

Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

Twoje zadania:

  • Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją handlową z dostawcami (zapytania ofertowe, umowy handlowe, umowy o zachowaniu tajemnicy danych (NDA), współpraca z Działem Legal),
  • Kompleksowy nadzór nad dostawcami, prowadzenie właściwych rejestrów, zakładanie, aktualizacja, nadzór nad kompletnością i aktualnością danych,
  • Analiza i opiniowanie dokumentacji handlowej, czynne uczestniczenie w procesie negocjacji umów z dostawcami, nadzór nad kompletnością procesu zakupowego, współpraca z Działem Legal,
  • Nadzór nad procesem i pozyskiwanie właściwych dokumentów od dostawców w obszarach systemów jakości, BHP, ochrony środowiska, tj. ISO, CE, FSC, REACH, RoHS, karty charakterystyki substancji i inne,
  • Składanie zamówień zakupu materiałów „indirect” i usług w systemie ERP (PeopleSoft/SAP) jako Buy Smart Requisitioner (BSR) i w innych kanałach zakupowych w oparciu o obowiązujące procedury w firmie,
  • Opracowywanie analiz kosztowych, raportów i opracowań na potrzeby procesu zakupowego, finansów i GSM,
  • Udział w procesie obiegu dokumentacji handlowej i finansowej w firmie (umowy, faktury, rozliczenia bieżące),
  • Nadzór i praca z właściwymi platformami IT w obszarze zakupów i systemów jakości, tj. systemy ERP (PeopleSoft/SAP), platformy zakupowe (Tradeshift), zarządzanie dostawcami (eMDV, Ariba), systemy jakości (EtQ), systemy środowiskowe (Gensuite), rozliczenia bieżące (Concur) i innymi używanymi w firmie,
  • Aktywny udział w pracach korporacyjnych zespołów w ramach prowadzonych projektów, raportowania, wymiany informacji,
  • Aktywny udział w pracach wdrożeniowych systemu SAP w firmie, w szczególności w obszarze zakupowym (RTP – Requisition to Pay).

Czego oczekujemy:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów „indirect” w firmie produkcyjnej (materiały i usługi),
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe, związane z obszarami zakupów,
  • Doświadczenie w prowadzeniu pełnego procesu zakupowego, nadzór nad dostawcami,
  • Doświadczenie w utrzymywaniu relacji z dostawcami, współuczestniczenie w negocjacjach handlowych i zakupowych,
  • Dobra, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację werbalną i pisemną w ramach międzynarodowego zespołu pracy i współpracy z zagranicznymi dostawcami,
  • Umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne,
  • Kreatywność, pro-aktywna postawa w działaniu, orientacja na realizację celów i wyników, umiejętność ustalania priorytetów,
  • Zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w arkuszu kalkulacyjnym Excel, pozwalająca na analizę danych, przygotowywanie raportów, zestawień i wykresów,
  • Umiejętność kształtowania relacji z dostawcami,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Mile widziane: Doświadczenie w pracy z systemami ERP i platformami zakupowymi oraz znajomość wymagań środowiskowych takich jak REACH, RoHS, MSDS.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia zawodowego,
  • Pakiet socjalny: m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, premia roczna,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Aby zobaczyć pełne ogłoszenie kliknij tutaj.

Poszukujemy studenta na praktyki/staż (z możliwością podjęcia dłuższej współpracy) w dziale Inżynierii i Rozwoju.

Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

Zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie zmian w istniejących wyrobach i ich dokumentacji technicznej.
  • Optymalizacja konstrukcji wyrobów poprzez analizy wymiarowe, testy mechaniczne, ergonomiczne i funkcjonalne (opracowywanie planów badań i ich zlecanie lub wykonywanie) oraz analiza wyników badań.
  • Opracowywanie konstrukcji i dokumentacji (3D i 2D) precyzyjnych detali z tworzyw sztucznych (pod nadzorem konstruktora).
  • Udział w opracowywaniu idei i konstrukcji nowych wyrobów.

Wymagania:

  • Osoba w trakcie studiów na wydziale mechanicznym (preferowana Mechatronika lub wydział pokrewny).
  • Znajomość podstaw konstrukcji maszyn i zasad projektowania.
  • Dobra znajomość rysunku technicznego.
  • Podstawowa znajomość zasad konstruowania i technologii wytwarzania detali z tworzyw sztucznych.
  • Umiejętność pracy w programach CAD (mile widziane Creo (Pro/ENGINEER) oraz Autocad).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza technicznego).
  • Zdolności analityczne.
  • Umiejętność samoorganizacji i samodyscyplina przy wykonywaniu złożonych projektów.
  • Ogólna znajomość budowy i działania narzędzi montażowych i pomiarowych.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Otwartość na nowe wyzwania.

Mile widziane:

  • Znajomość podstaw elektroniki.
  • Znajomość podstaw programowania.
  • Znajomość zagadnień dotyczących technologii wtrysku detali z tworzyw sztucznych.
  • Znajomość zasad zarządzania projektami.
  • Biegłość w obsłudze narzędzi Office takich jak Excel oraz PowerPoint.
  • Umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych takich jak szkolenia w firmie, prezentacje na konferencjach telefonicznych itp.
  • Znajomość rozwiązań inżynieryjnych zwiększających poziom bezpieczeństwa pracy z maszynami.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku przez okres 2-3 miesięcy (z możliwością przedłużenia współpracy).
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
  • Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego (praca w korporacji, konstrukcja i technologia wyrobów, konstrukcja narzędzi produkcyjnych, zagadnienia bezpieczeństwa pracy i środowiska).

Aby zobaczyć pełne ogłoszenie kliknij tutaj.

Poszukujemy studenta na praktyki/staż (z możliwością podjęcia dłuższej współpracy) w Dziale Technologii.

Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

Zakres obowiązków:

  • Udział w opracowywaniu nowych/zmodernizowanych wyrobów w zakresie ich technologiczności.
  • Przeprowadzanie prób technologicznych z zakresu nowych tworzyw, narzędzi lub maszyn.
  • Uruchamianie produkcji nowych/zmodernizowanych wyrobów z tworzyw sztucznych.
  • Opracowywanie kart technologicznych nowych i istniejących procesów.
  • Normowanie procesów produkcyjnych i ustalanie norm czasowych w systemie ERP.
  • Bieżąca współpraca z działami produkcji, kontroli jakości, inżynierii i rozwoju oraz łańcucha dostaw.

Wymagania:

  • Osoba w trakcie studiów na kierunku technicznym powiązanym z przetwórstwem tworzyw sztucznych (Budowa maszyn, Automatyka, Technologia chemiczna).
  • Podstawowa znajomość przetwórstwa tworzyw sztucznych metodą wtryskiwania.
  • Dobra znajomość rysunku technicznego.
  • Ogólna znajomość budowy i działania narzędzi pomiarowych.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza technicznego).
  • Zdolności analityczne.
  • Biegłość w obsłudze narzędzi Microsoft Office.
  • Umiejętność samoorganizacji i samodyscyplina przy wykonywaniu zleconych zadań.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Otwartość na nowe wyzwania.

Mile widziane:

  • Znajomość kryteriów oceny technologiczności wyprasek z tworzyw sztucznych.
  • Umiejętność oceny istniejących procesów produkcyjnych oraz ich optymalizacji.
  • Znajomość budowy i zasad działania wtryskarek oraz urządzeń peryferyjnych.
  • Podstawowa umiejętność programowania robotów przemysłowych (kartezjańskich).
  • Znajomość zasad funkcjonowania systemów ERP.
  • Umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych takich jak szkolenia w firmie, prezentacje na konferencjach telefonicznych itp.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku przez okres 2-3 miesięcy (z możliwością przedłużenia współpracy).
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
  • Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego (praca w korporacji, konstrukcja i technologia wyrobów, konstrukcja narzędzi produkcyjnych, zagadnienia bezpieczeństwa pracy i środowiska).

Aby zobaczyć pełne ogłoszenie kliknij tutaj.

Jak aplikować?

Kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: rekrut2@corning.com.